چرا خون در ادرار مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

چرا خون در ادرار مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد

 

چرا خون در ادرار مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد

کلیه های سالم خلاص شدن از شر مواد زائد و آب اضافی، و تنظیم آرایش مایعات بدن است. در نارسایی کلیه، کلیه ها در کمتر از 15٪ از عملکرد طبیعی. برخی از بیماران ممکن است نشت خون در ادرار خود را پیدا کنید. چرا؟

دلایل خون در ادرار کاملا پیچیده است و آن را در وضعیت های زمینه ای و اصلی که منجر به نارسایی کلیه بستگی دارد.

یکی از علت است به علت اختلال در غشاء فیلتر گلومرولی کلیه است. اگر این اتفاق می افتد، مولکولهای مانند سلول های قرمز خون و پروتئین در ادرار منتشر شد.

دلایل دیگر نیز شامل سرکوب کیست های کلیوی، انسداد سنگ کلیه، پارگی عروق خونی کلیه نتیجه از افزایش فشار خون، و غیره

خون در ادرار است که معمولا به ماکروسکوپی و میکروسکوپی تقسیم شده است. در شرایط سابق، خون را نگاه ادرار قرمز یا قهوه ای، در مورد دوم، آن است که قادر به دیدن خون در ادرار با چشم غیر مسلح است و آن را تنها در نوارها و یا معاینه میکروسکوپی یافت.

پس از شناسایی خون در ادرار، افراد مبتلا به نارسایی کلیه باید علت دقیق این مشکل روشن و هدفمند راه حل برای از بین بردن این مشکل.

برای کسانی که به دنبال درمان گیاهی برای درمان خون در ادرار، لطفا برای درک بهتر به این مقاله گیاهان طبیعی برای هماچوری مراجعه کنید. اگر شما هنوز هم هیچ چیز معلوم نیست در مورد نارسایی کلیه، احساس رایگان به سوال خود را در زیر. پس از دریافت پیام شما، پزشک کلیه ما پاسخ سریع ارائه دهد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.